استایلینگ

نکات مهم در انتخاب کت و شلوار زنانه برای افراد چاق

نکات مهم در انتخاب کت و شلوار زنانه برای افراد چاق ،اگر شما دارای اضافه وزن هستید و کمی چاق به نظر می رسید و قصد خرید کت و شلوار را دارید اما نمی دانید که چه نوع کت و شلواری با چه رنگی برای شما مناسب است بهتر است ابتدا با اصول انتخاب آن آشنا شوید.

نکات مهم در انتخاب کت و شلوار زنانه برای افراد چاق

بهترین رنگ کت و شلوار زنانه برای افراد چاق

بهترین رنگ برای کت و شلوار زنانه مناسب برای افراد چاق رنگ مشکی می باشد زیرا انتخاب این رنگ باعث می شود افراد چاق لاغرتر از حد واقعی خود به نظر برسند. همچنین رنگ مشکی یکی از پرطرفدارترین رنگ ها برای کت و شلوار بین زنان چاق است که آرزو دارند اندکی از وزن واقعی خود لاغرتر به نظر برسند. همچنین شما می توانید رنگ هایی با سایه های تیره را نیز برای خود انتخاب نمایید به طور مثال می توان گفت رنگ هایی همچون آبی نفتی، قهوه ای شکلاتی و خاکستری تیره رنگ های مناسب برای کت و شلوار زنانه برای افراد چاق می باشد. نکته جالب در رابطه با رنگ کت و شلوار زنانه این است که هرچه رنگ انتخابی شما تیره تر باشد شما لاغرتر به نظر خواهید رسید.

همچنین اگر شما می خواهید تا افراد بیشتر روی قد شما تمرکز کنند و لاغرتر به نظر برسید بهتر است کت و شلوار خود را به صورت تک رنگ انتخاب نمایید. این امر باعث می شود بدن شما کشیده تر به نظر برسد و همچنین در مخفی کردن بخش هایی از بدن که حجیم تر هستند به شما کمک خواهد کرد.

البته لازم به ذکر است که شما می توانید برای کت و شلوار از رنگ های ترکیبی نیز استفاده نمایید. ترکیب سایه های تیره و روشن باعث می شود لاغرتر به نظر برسید. شما می توانید رنگ کت را تیره تر و شلوار را روشن و یا برعکس در نظر بگیرید. به عنوان مثال انتخاب رنگ روشن قرمز و یا صورتی ممکن است تاثیر کاملی روی اندام شما داشته باشد و در نهایت باعث شود لاغرتر به نظر برسید.

نکات مهم در انتخاب کت و شلوار زنانه برای افراد چاق

چه نوع کت و شلوار مناسب خانم های چاق است؟

یک نوع از کت و شلوارهای مناسب خانم های چاق آن هایی هستند که شلوار آن ها دارای پاچه های گشاد باشد. این شلوارها بسیار زیبا هستند، همچنین آن ها راحت هستند و باعث می شوند بخش هایی از بدن شما که حجیم هستند پوشانده شوند. شما می توانید این شلوارها را با انواع کت ها ست کنید البته توصیه می کنیم برای این شلوارها کت اندامی انتخاب نمایید. این شلوارها باعث ایجاد ظاهری متعادل می شود و همچنین می تواند باعث شود شما لاغرتر به نظر برسید. کت و شلوارهای اندامی نیز می توانند گزینه ایده آل برای کت و شلوار زنانه مناسب برای افرادچاق باشد، در صورتی که نمی توانید کت و شلوار سایز خود را پیدا کنید می توانید از خیاط بخواهید تا آن را برای شما بدوزد اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که تنها رنگ های تیره را می توانید برای این منظور انتخاب نمایید. شلوارهای جین با پاچه های راسته برای انواع بدن ها مناسب به نظر می رسد.

یکی دیگر از گزینه های ایده آل برای کت و شلوار زنانه  آن هایی هستند که پارچه به کار رفته در تولید آن ها دارای خطوط عمودی باشد. انتخاب این لباس ها باعث می شود تصور کنید اندام شما کشیده تر و قد شما بلندتر به نظر می رسد.

نکات مهم در انتخاب کت و شلوار زنانه برای افراد چاق

بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن تامین کننده بورس لباس کار بهداشتی و بیمارستانی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا