لباس بیمارستانی

پخش عمده و صادرات لباس بیمارستانی

پخش عمده و صادرات لباس بیمارستانی  به کشور های عراق ترکیه گرجستان در این سایت.تامین جنس و تولید لباس بیمارستانی با کیفیت برای صادرات پوشاک بیمارستانی به عراق ترکیه گرجستان آذربایجان کویت ارمنستان و … از طریق بازرگانی خانه صنعت  و معدن.

صادرات لباس بیمارستانی

لباس های مختلفی که در بیمارستان ها استفاده می شود

صادرات لباس بیمارستانی یکی از پر رونق ترین کاسبی های روز پارچه دوزی و تولیدی لباس است که در کشور ایران نیز در حال توسعه و گسترده شدن می باشد.

اگر می خواهید بدانید که صادرات لباس بیمارستانی به چه صورت انجام می شود و اینکه در یک بیمارستان از چه لباس هایی استفاده می کنند به شما پیشنهاد میدهیم ادامه مطلب را بخوانید.

ما در بیمارستان برای هر شغلی یک نوع لباس مخصوص داریم و با توجه به اینکه شخص مشغول به کار،در بیمارستان به چه کاری مشغول است،به آن یک لباس و در مواقع ضروری به آن یک کد تخصیصی داده می شود.

لباس بیمارستانی بیمار که دارای دو رنگ آبی برای آقایان و رنگ صورتی برای بانوان است،برای بیماران بیمارستان استفاده می شود و پارچه های این لباس از تترون و ترگال می باشد.

 

در بیمارستان نیز برای افرادی که در بخش پذیرش و اداری مشغول به کار هستند،به بانوان یک مانتو مخصوص و برای آقایان نیز پیراهن و شلوار مخصوص تخصیص داده می شود.

 

پرستاران و دکتران به هنگام انجام دادن عمل جراحی بر روی بیمار باید لباس مخصوص بپوشند که معمولا به رنگ سبز و آبی می باشد و این نوع لباس های بیمارستانی قابل چندین بار استفاده را دارند

 

صادرات لباس بیمارستانی

در تجارت و صادرات لباس بیمارستانی به این نکات دقت کنید

صادرات لباس بیمارستانی همانگونه که در ابتدای متن به آن اشاره شد،می تواند برای یک تولیدی لباس تجارتی سود آور و کلان باشد،زیاد هزینه ای برای یک تولیدی لباس ندارد و می تواند با قیمت مناسبی اقدام به صادرات لباس بیمارستانی کند و مجموعه فعلی را ارتقاء دهد.

بد نیست در رابطه با لباس بیمارستانی،اگر واقعا قصد فعالیت و صادرات را دارید،یک سفر به کشور مد نظر بروید و با مجموعه بیمارستان صحبتی داشته باشید و نمونه کار را نیز با خود ببرید تا آن جا بتوانید حرف هایتان را با مدرک بزنید.

مطمئنا اگر قصد صادرات لباس بیمارستانی را دارید باید به شما بگوییم که نوع استفاده از پارچه لباس بیمارستانی بسیار مهم است.

از دیگر نکات مهم  میتوان به رنگ،سایز،پارچه و استریل بودن آن اشاره کرد.

تولیدی ها اگر قصد صادرات لباس بیمارستانی را دارند،باید لباس ها را به گونه ای طراحی کنند که در برابر مواد شوینده مقاوم باشند و کیفیت را از دست ندهند و اجازه گذر آب از لباس را ندهند!.

از پارچه های قوی و مخصوص به لباس بیمارستانی را میتوان به پارچه ترگال و پارچه تترون نام برد که همیشه در این حوزه اعتبار داشته است!.

پخش عمده و تامین کالا برای صادرات لباس بیمارستانی:

اگر به تجارت و بازرگانی لباس های بیمارستانی مشغول هستید برای تامین جنس با قیمت پایین و کیفیت مناسب از طریق شماره های سایت با کارشناسان لباس بیمارستانی بازرگانی خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا