روپوش پزشکیلباس بیمار بیمارستانی

فروش بی واسطه لباس پزشکی با نازلترین قیمت

فروش بی واسطه لباس پزشکی با نازلترین قیمت و کیفیت مطلبوب در سایت مرکز فروش لباس کار تهران فراهم شده است.برای تهیه انواع لباس کار ارزان از تولیدی لباس کار تهران و نمایندگان شهرستان ما با شماره های سایت در ارتباط باشید.

قیمت لباس کار پزشکی

همانطور که همه شما آگاه هستید ، حذف دلالان و واسطه های باز سبب کاهش قیمت ها و سود بیشتر فروشندگان می شود.

در بازار انحصاری کردن خدمات سبب کاهش قیمت لباس کار پزشکی می شود ؛ اما این کار سبب سود بیشتر تولید کنندگان اصلی متناسب با مقادیر تولیدیشان خواهد شد.

این کار سبب پیدایش یک برند ایرانی با تنوعی گسترده در طرح و رنگ می گردد ؛که توان رقابتی با محصولات نظیر خارجی را داراست و انتخاب کنندگان آن هرگز در خرید کردن احساس محدودیت نخواهند کرد. و در ضمن قیمت لباس کار پزشکی این برند تمام مدیران بیمارستان ها را شگفت زده خواهد کرد.

نکات مهم در خرید لباس کار و روپوش پزشکی

  • قیمت لباس کار پزشکی

اگر شما مدیر و مسئول تدارکات یک بیمارستان بزرگ باشید قیمت لباس کار پزشکی جزو مهم ترین و اولین نکات در انتخاب روپوش و لباس های پزشکی کادر بیمارستان شما خواهد بود.

  • طراحی مدرن

به عنوان یه خریدار لباس کار پزشکی چه به صورت عمده و چه به صورت تکی سعی کنید طرح های را انتخاب کنید؛ که هم ساده باشند و هم مدرن. انتخاب طرح خوب می تواند سبب جذب بیمارانتان به شما باشد.

  • انتخاب سایز مناسب

لباس انتخابی شما بایستی یک سایز بزرگتر از تن خور کارکنانتان باشد و بهتر است لباس ها قدری گشاد و از لحاظ اصول اخلاقی بدن نما نباشند.

  • داشتن کمترین شکاف در محل دوخت

آبروی کارکنانتان آبروی خود شماست. هیچکس تمایل به دیدن یک پرستار یا پزشک با لباسی که زیر بغلش پاره است را ندارد.

  • آزادی عمل

لباس انتخابی کادر پزشکی باید راحت باشد و نباید سبب ایجاد تنش عصبی و آزار جسمانی در بدن استفاده کننده بشود.

  • جنس پارچه

جنس پارچه نکته تعیین کننده ی در مصرف پارچه است. بهتر است جنس لباس پزشکان و پرستاران بخش های بیمارستان از جنس تترون که قابلیت شستشو دارد باشد و در مورد سایرین همچون جراحان و مسئول ایزوله لوازم

بهتر است از البسه پنبه قابل ایزوله استفاده شود.

  • رنگ

انتخاب رنگ سفید برای روپوش پزشکان و پرستاران و رنگهای سبز و آبی برای جراحان یک امر عادی و سنتی است، البته برخی بیمارستان ها به این مسئله اهمیت نمی دهند و از رنگ های تیره تر استفاده می کنند که پرسنلشان را جدی تر نشان بدهند و برخی هم برای هر فصل یک رنگبندی ارائه می دهند که کاملا سلیقه ای است.

  • داشتن جیب

حتما جیب های لباس دارای سایز مناسبی باشند و لباس در صورت امکان یک جیب جلوی سینه برای قرار دادن خودکار و گوشی موبایل داشته باشد.

قیمت لباس کار پزشکی

انواع لباس کار پزشکی کدامند؟

  • روپوش پزشکی
  • این روپوش با توجه به سلیقه و درخواست مشتریان در دو طرح بلند و کوتاه همراه یا بدون آستین تولید می شوند و عموما روپوش های بلند سفید رنگ و روپوش های کوتاه آبی یا سبز هستند. در مورد روپوش های کوتاه این روپوش ها خود از پنبه یا فلامنت تهیه می شوند .
  • روپوش پرستاری

این روپوش ها مانند روپوش پزشکی بلند هستند که از جنس تترون یا پنبه دوخته می شوند. هربیمارستان در طرح و رنگبندی اینگونه از لباس کار پزشکی خود مختار و دارای صلاحدید مختص به خود است.

  • روپوش کادر خدماتی

این روپوش ها از جنس پنبه وتترون دوخته شده وبرای مردان شامل بلوز وشلوار وبرای بانوان دارای مانتو وشلوار می باشد. درانتخاب طرح یقه ومدل ورنگبندی این دسته لباس کارها هم خود بیمارستان تصمیم می گیرد.

  • روپوش جراحی

این روپوش ها از جنس پنبه استرلیزه ساخته می شوند و عمدتا در دو رنگ آبی و سبز روانه بازار می گردند.

روپوش دندان پزشکی

اغلب دندانپزشکان از روپوش های پزشکی در محل کار خود استفاده می کنند ،به همین خاطر به آن روپوش دندان پزشکی هم می گویند.

جهت سفارش و خرید انواع لباس کار پزشکی با قیمت و کیفیت مناسب  از طریق تلگرام یا شماره های سایت با کارشناسان بخش لباس بیمارستانی در ارتباط باشید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا