روپوش پزشکیلباس بیمارستانی

مرکز تولید و فروش روپوش پزشکی نانو

مرکز تولید و فروش روپوش پزشکی نانو  در سایت فروش لباس بیمارستانی فراهم شده است.فروش روپوش پزشکی مردانه و زنانه با جنس پارچه کلاسیک و پارچه نانو در مدل های روپوش پزشکی ایرانی و روپوش پزشکی ترکیه ای با نازلترین قیمت.

روپوش پزشکی نانو

بازرگانی خانه صنعت و معدن  به عنوان مرکز تولید و فروش روپوش پزشکی نانو در خدمت فروشندگان لباس های کار و مدیران محترم بیمارستان ها است. این روپوش ها حاوی نانو الیاف های مقاوم در برابر باکتری هستند که از کادر شما حفاظت می کند و درمان بیمارانتان را سرعت می بخشد. اگر دوست دارید کادر درمانی شما از بهترین روپوش های نانو برخوردار شوید، در ادامه ما را دنبال کنید.

روپوش پزشکی نانو

کاربرد جنس نانو در روپوش پزشکی چیست؟

احتمالا با شنیدن نام روپوش پزشکی نانو در ذهن شما تصویری از نانو ذرات تداعی شده است و با خود می گویید، چگونه ممکن است؟ خب در خانه صنعت و معدن پاسخ را به شما خواهیم گفت. نانو الیاف ها به روش الکتروریسی یا سل-ژل با دخالت موادی چون نانو ذرات نقره تولید می شود. این الیاف کاملا کنترل شده تولید شده، سطح آن ها و حتی درصد مواد حتی کوچکترین وزن نیز در تولید این نوع پارچه برای تولید انواع روپوش پزشکی نانو به کار می رود.
روپوش های پزشکی نانو با توجه به نانو موادی که در ساختشان به کار رفته قدرت ضد میکروبی و حتی خود تمیز شوندگی را دارند. فرض کنید دیگر نیاز نیست روپوش پزشکی نانو خود را بشورید یا نگران باقی ماندن لکه ها شوید.

دیگر نیازی نیست که به دنبال پارچه ی یکبار مصرف و مقاوم در برابر شستشو بگردید، کافی است روپوش پزشکی نانو را انتخاب کنید.

روپوش پزشکی نانو

 

رعایت چه نکاتی در خرید عمده روپوش پزشکی نانو ضروری است

امروزه به هر گوشه ای که نگاه کنید، نشانه ای از پیشرفت انسان را مشاهده خواهید کرد.
روپوش پزشکی نانو هم یکی از  جدیدترین های عرصه نساجی است که به شکل روپوش پزشکی نانو وارد بازار شده است.

همانند تمام پارچه ها و لباس های کار بیمارستانی شما باید تمام نکات اولیه در زمینه انتخاب لباس کار های بیمارستانی را پیاده سازی کنید. این لباس ها باتوجه به بکارگیری نانو الیاف مقداری گرانتر از روپوش های پزشکی معمولی هستند.
در عوض با توجه به خاصیت خود تمیز شوندگی و آنتی باکتریالی که دارند به اندازه لباس های عادی به شستشو نیاز ندارند و مهم نیست کیفیت پارچه در برابر شستشو خوب باشد یا خیر.
نانو الیاف به کار رفته در این نوع از روپوش به مدت معیین خواص ذکر شده را خواهد داشت، بنابر این در هنگام خرید از فروشنده تاریخ انقضای الیاف را بپرسید.
سعی کنید روپوش نانوی را انتخاب کنید که تضمین شد باشد و تی تا مدتی بررسی کنید آیا به الیاف موجود در آن حساسیت می کنید یا خیر. لباس دارای سایز و رنگبندی مناسب را انتخاب کنید تا در صورت انقضای پارچه به راحتی از آن آگاه شوید.

در ابتدای خرید سعی کنید لباس را با ریختن یک مایع و کنترل خواص ذکر شده تست کنید تا مطمئن شوید جنسی با کیفیت خرید کرده اید.

مرکز خرید روپوش پزشکی نانو و تترون

برای سفارش و خرید انواع روپوش پزشکی نانو یا پارچه ای بر اساس بودجه و سفارش خود از طریق شماره های سایت یا تلگرام واتس آپ با کارشناسان لباس بیمارستانی خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا