لباس اسکراب و اتاق عمللباس بیمارستانی

مرکز تولید و فروش لباس اتاق عمل بارداری

مرکز تولید و فروش لباس اتاق عمل بارداری در این سایت فراهم شده است.برای سفارش و خرید انواع لباس عمل بارداری زنانه به صورت عمده و دریافت لیست قیمت از طریق شماره های سایت با کارشناسان در ارتباط باشید.

لباس اتاق عمل بارداری

 

لباس اتاق عمل بارداری دارای چه خصوصیاتی است؟ 

لباس اتاق عمل بارداری از دیگر لباس های فرم و مخصوص بیمارستان است. این نوع لباس تفاوت های زیادی با لباس بیماران ندارد. اما باید مقداری گشادتر و راحت از دیگر لباس ها باشد.
لباس اتاق عمل بارداری می تواند از تترون یا ترگال دوخته شود. اما همانطور که خودتان می دانید متناسب با نوع کاربرد و استفاده از لباس اتاق عمل بارداری در دوخت های قسمت یقه لباس، و حلقه ی آستین و دور کمر می بایست مقداری آزادتر و راحت تر باشد.
کیفیت دوخت لباس اتاق عمل بارداری بالاست و شیک به نظر می رسد. این لباس ها باید تمیز باشند و امکان انتقال میکروب های بیماری زا را به حداقل برسانند.

انواع پارچه هایی که در منسوجات بیمارستانی به کار می روند به شرح زیر است:

  • پارچه تترون
  • پارچه ترگال ساده
  • پارچه ترگال کجراه
  • پارچه فلامنت
  • پارچه ویسکوز ساده و طرحدار
  • پارچه اس ام اس
  • پارچه ملحفه ای

لباس اتاق عمل بارداری

در خرید لباس اتاق عمل بارداری به چه خصوصیاتی باید توجه شود؟

اگر چنانچه قصد خرید لباس اتاق عمل بارداری را دارید، باید به نکاتی ضروری توجه کنید. یکی از این ویژگی ها، مقاومت در برابر پارگی است. این لباس باید مقاومت بالایی داشته باشد و به راحتی پاره نشود. شستشوی آن آسان باشد و رنگ آن عوض نشود بدین معنی که در برابر شوینده ها نیز مقاومت داشته باشد.
سبک و راحت بودن آن امری ضروری است و این لباس ها باید به فرد احساس راحت و خوبی بدهند. اتوکشی آنها نیز راحت باشد. جنس این پارچه ها باید مرغوب باشد. انتخاب جنس های بهتر شما را از تعویض ها و سفارش های مجدد، معاف خواهند کرد.
برای خرید این نوع لباس باید حساسیت زیادی را به خرج دهید چرا که افرادی که آنها را به تن می کنند، حساس و در سرایط حساسی هستند. راحتی این لباس ها شاید مهم ترین ویژگی آنها باشد و بعلاوه باید تمیز و تازه باشند.

در کنار دیگر پوشش های بیمارستان، همچون لباس اتاق عمل پزشک، لباس تکنسین اتاق عمل، اسکراب های اتاق عمل، لباس پرستارها، پزشک ها اورژانس، کمک پرستارها و غیره، لباس بیماران و افرادی که برای اتاق عمل بستری شده اند نیز باید مورد توجه قرار گیرد. هدف از استانداردهای این نوع لباس ها تنها بالا بردن بهداشت و بالا بردن سلامت و ایمنی بیماران است. برای همین بیمارستان ها به دنبال بهترین و مناسب ترین نوع لباس اتاق عمل بارداری هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا