لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

برترین مرکز خرید لباس یکبار مصرف ایزوله ارزان قیمت

برترین مرکز خرید لباس یکبار مصرف ایزوله ارزان قیمت … جهت سفارش و اطلاع از قیمت گان سرهمی ، لباس بیمارستانی ، لباس یکبار مصرف پلی اتیلنی ، لباس ایزوله بیمارستانی در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن ، از طریق شماره های سایت با ما تماس بگیرید .

لباس ایزوله یکبار مصرف

راهنمای خرید لباس یکبار مصرف ایزوله با استاندارد بین المللی

لباس یکبار مصرف ایزوله در محیط هایی که آلوده به ویروس و پر خطر می باشند کاربرد دارد . افرادی که به صورت مستقیم در این محیط ها فعالیت دارند برای جلوگیری از ورود ویروس ، میکروب ها و ذرات معلق در هوا به بدن و سطح پوست از لباس های یکسره استفاده می کنند.در حال حاضر با شیوع و اپیدمی ویروس کرونا استفاده از لباسهای ایزوله برای مشاغل پر خطر توصیه می شود.

جنس لباس ایزوله یکبار مصرف از پارچه اسپان باند است و نسبت به نوع کاربرد ، گرماژ و دوخت متفاوتی دارند.درتعیین قیمت لباس های ایزوله میزان نفوذ ناپذیری ، درزبندی و جنس پارچه تاثیر بسزایی دارد.

لباس ایزوله یکبار مصرف در صورتی دارای استاندارد بین المللی است که در طی تولید تمامی تست ها و آزمون های آزمایشی جهت کسب کیفیت را گذرانده باشد:

  • تست خاصیت تنفس پذیری و ضد تعریق بودن ( فشار هیدروستاتیک)
  • میزان استحکام کششی ومیزان مقاومت در برابر پاره شدن لباس
  • آزمون نفوذ ناپذیری در برابر ذرات معلق هوا
  • آزمون مقاومت در برابر گسیختن و از هم جدا شدن الیاف
  • آزمون مقاوت ترکیدگی : در برابر فشار پنوماتیک و فشار هیدرولیک
  • نرمی پارچه لباس و میزان افتایش
  • آزمون Elmendorf
  • آزمون اشتعال پذیری و سوزانده شدن

لباس ایزوله یکبار مصرف

انواع لباس یکبار مصرف ایزوله را بشناسید

لباس ایزوله یکبار مصرف از جنس اسپان باند ساده

لباس یکبار مصرف ایزوله سطح یک ، که این لباس با پارچه اسپان باند با گرماژ 40 تولید می شود و در شغل هایی که آلودگی میکروبی ندارد مثل مرغداری ها ، دام داری ها و … بالاترین استفاده را دارد.

لباس ایزوله با لایه لمینت

لباس ایزوله لمینتی با پارجه اسپان باند و با یک لایه لمینتی (نایلونی) تولید شده و دارای زیپ قفل شو و ضد آب است . این مدل لباس ایزوله به علت لایه لمینتی برای استفاده در ساعات طولانی بسیار گرم و آزار دهنده است و فقط برای شیفت کاری یک الی دو ساعته توصیه می شود.

لباس ایزوله با پارچه از جنس پلی اتلین و ضد تعریق

لباس ایزوله سطح چهار برای کادر درمان و پزشکان در بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرد . جنس لباس ایزوله سطح 4 از جنس اسپان باند و لایه پلی اتیلنی است و به علت تنفس پذیری بالا در این نوع از جنس پارچه ،بدون احساس گرما می توان در ساعات طولانی پوشید .

لباس ایزوله یکبار مصرف با درزهای نفوذ ناپذیر

این لباس ایزوله هم نوع دوخت متفاوتی دارد و هم پارچه متفاوتی در دوخت آن استفاده می شود . به این لباس که خاصیت نفوذ ناپذیری دارد لباس ایزوله سطح شش گفته می شود.قسمت درزها با چسب های نایلونی به وسیله پرس به هم متصل می شود و به هیچ وجه دوخته نمی  شود .این لباس برای محیط های پر خطر و آلوده ( بخش های عفونی در بیمارستان ها ) بالاترین میزان ایمنی را دارد .

لباس ایزوله یکبار مصرف

تولید لباس ایزوله یکبار مصرف و فروش بی واسطه آن

بازرگانان و مسئولین خرید لباس بیمارستانی، برای استعلام قیمت و برای خرید بی واسطه لباس ایزوله یکبار مصرف و انواع البسه یکبار مصرف بیمارستانی می توانید از طریق واتس اپ و یا شماره های سایت با همکاران ما در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا