استایلینگ

راهنمای انتخاب عینک مناسب برای صورت قلبی

راهنمای انتخاب عینک مناسب برای صورت قلبی، معمولا فریم عینک ها بر اساس فرم صورت ساخته می شود، به همین منظور بهتر است در موقع انتخاب عینک فرم صورت خود را بشناسید، و بر اساس آن عینک تهیه کنید. فریم های مختلفی در بازار وجود دارد. بهترین روش برای انتخاب عینک و فریم مناسب مشورت و مراجعه به یک مرکز تخصصی است.

راهنمای انتخاب عینک مناسب برای صورت قلبی

فریم عینک مناسب صورت های مختلف؟

برای خرید عینک مناسب و متناسب با فرم صورت باید قبل از هر کاری اصول انتخاب عینک را بدانید. یکی از فاکتورهای مهم برای خرید عینک شناخت فرم صورت است. شاید موارد دیگری نیز برای انتخاب دخیل باشد اما مهمترین مسئله پی بردن و شناختن فرم صورت شماست. خوب همه می دانند که شکل و فرم صورت همه به یک حالت نیست و ممکن است به یکی از شکل ها ؛ بیضی، گرد، مربع، الماس، قلب، گلابی، مثلث، شبیه باشد.

به همین منظور تولید کنندگان عینک در سراسر دنیا فریم عینک ها را بیشتر بر این اساس یعنی فرم صورت طراحی و تولید می کنند. انتخاب عینک و فریم مناسب مهمترین کاری است که به شما کمک می‌کند تا کارهای روزمره را به راحتی انجام دهید

فریم های مختلفی در بازار وجود دارد. بهترین روش برای انتخاب عینک و فریم مناسب مشورت و مراجعه به یک مرکز تخصصی است. زیرا این مراکز با داشتن نیروی متخصص در این زمینه به شما کمک می کنند تا بر اساس فرم صورت فریم متناسب خود را انتخاب کنید.

سه نکته مهم در انتخاب فریم عینک که باید قبل از انتخاب عینک به آن توجه کنید:

  • عینک اتخاب شده باید بهترین ویژگی های شخصی تون رو بازگو کنه.
  • شکل فریم عینک باید متناسب با صورت انتخاب شود.
  • حتما اندازه فریم عینک با صورت شما تناسب داشته باشد.
  • اگر بینی شما بزرگ است سعی کنید از فریم های پلاستیکی بجای فریم فلزی استفاده کنید.

راهنمای انتخاب عینک مناسب برای صورت قلبی

چه عینکی به فرم صورت قلبی می آید؟

اگر فرم صورت شما به شکل قلبی است یعنی پیشانی بلند، گونه های برجسته و چانه کوچکی دارید. بهتر است در هنگام انتخاب عینک حتما به تعادل بین عرض بالای صورت و عرض پایین صورت خود توجه کنید. برای همین  باید عینکی را انتخاب کنید که چانه شما را کمی بزرگ تر و پیشانی را کوچک تر نشان می دهد.

نمونه های زیادی از این نوع عینک در بازار وجود دارد و شما به راحتی می توانید آن را تهیه کنید. البته از عینک هایی که پایین آن پهن و عریض باشد نیز می توانید استفاده کنید. بیشتر سعی کنید در موقع انتخاب عینک و فریم برای صورت قلبی به دنبال فریم های گرد و منحنی باشید.

عینک هایی مانند خلبانی، ویفرر، گرد، و پروانه ای برای صورت قلبی بهتر هستند. و خرید عینک به این نوع می تواند صورت شما را جذاب تر کند.

با تشخیص فرم صورت خود می توانید به راحتی برای خود عینک انتخاب کنید، و ظاهری زیبا و چهره ای جذاب داشته باشید.

راهنمای انتخاب عینک مناسب برای صورت قلبی

عینک برای صورت قلبی و بینی بزرگ؟

همانطوری که دربالا نیز اشاره شد برای اینکه پیشانی بلند، گونه های برجسته و چانه کوچک شما به تعادل برسد و زیباتر به نظر برسید، باید عینکی انتخاب کنید که چانه شما را بزرگتر و پیشانی را کوچک نشان دهد. پیدا کردن چنین عینکی زیاد مشکل نیست.

اما اگر بینی نسبتا بزرگی دارید بهتر است از عینک هایی که شیشه های آنها از هم فاصله دارد استفاده کنید، برای اینکه اجزای صورت به خصوص بینی را کوچک تر نشان می دهند. و همچنین سعی کنید در موقع انتخاب عینک کمی عینک را بزرگتر انتخاب کنید، هرچه عینک بزرگ تر باشد، بقیه اجزای صورت کوچک تر دیده می شوند.

همچنین هرچه فریم عین شما ضخیم تر و پهن تر باشد، باعث می شود بیننده بیشتر به این قسمت متمرکز شود؛ و نگاه بیننده را به سمت لبه های صورت می برد. و اینکه از فریم های پلاستیکی، به جای فریم های فلزی و باریک استفاده کنید.

خلاصه در هنگام انتخاب عینک، سعی کنید از مراکز و فروشگاه های معتبر خرید خود را انجام دهید تا دچار اشتباه نشوید .

راهنمای انتخاب عینک مناسب برای صورت قلبی

بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن تامین کننده بورس لباس کار بهداشتی و بیمارستانی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا