لباس بیمار بیمارستانیلباس بیمارستانی

لباس اتاق عمل زنانه بیمار تولید و فروش

لباس اتاق عمل زنانه بیمار تولید و فروش عمده با کیفیت صادراتی در این سایت ممکن شده است.برای سفارش و خرید لباس بیمار زنانه و مردانه برای بستری و اتاق عمل از طریق شماره های سایت با کارشناسان در ارتباط باشید.

لبلس بیمار زنانه و مردانه

 

زنان و مردان  با توجه به  تفاوت های اساسی بین زن و مرد باعث شده افراد پوشش های متفاوت و گوناگون استفاده کنند. در بیمارستان‌ها یا مراکز های درمانی نیز برای اتاق عمل لباس های طراحی شده است. لباس اتاق عمل زنانه بیمار مخصوص بانوان می باشد و بانوان فقط می توانند از آن استفاده کنند در حالی که برای مردان نیز لباس‌ها یی تهیه شده که آن استفاده می‌کنند.
هر کدام از این لباس ها ویژگی های خاص خود را دارد که باید از آن استفاده نمود و متناسب با جنس، نوع تولید و همچنین نحوه طراحی لباس از آن استفاده کرد.

لباس اتاق عمل زنانه بیمار به گونه‌ای طراحی شده است که بیمار در این لباس راحتی احساس راحتی و آسودگی خاطر کند. این لباس ها به گونه ای طراحی شده اند که قسمت هایی از اندام و بدن را دوست ندارید دیده شود توسط دیگران دیده نمی شود.
همچنین بعضی از بیماران دوست ندارند که لباس‌های چسبان در اتاق عمل پوشاند که لباس‌ها و طراحی های خاص آن ها تفاوت ایجاد کرده و باعث شده که لباس اتاق عمل زنانه بیمار بسیار متفاوت و خاص نسبت به سایر لباس‌ها خود را جلوه دهد.
رنگ لباس  اتاق عمل به صورتی  طراحی شده که  برای پزشکان  و دید آن ها مناسب می باشد.  لباس اتاق عمل زنانه  باید ویژگی‌های داشته باشد که برای اتاق عمل مناسب بوده و از آن استفاده شود هر کسی قصد تولید لباس بیمارستانی برای اتاق عمل دارد یا به عبارتی گان می‌خواهد تولید کند باید ویژگی‌های آن را بداند  و بداند که چه ویژگی هایی برای تولید لباس اتاق عمل زنانه بیمار وجود دارد.

ویژگی های لباس اتاق عمل زنانه برای بیماران کدام است؟

لبلس بیمار زنانه و مردانه

ویژگی های متفاوت و گوناگون باعث شده که لباس های خاص برای بیمارستانها و مراکز درمانی تولید شود. لباس اتاق عمل زنانه بیمار نیز ویژگی هایی دارد که مختص آن می باشد اولین ویژگی یک لباس اتاق عمل زنانه  رنگ خاص آن می باشد که وجود خون در اتاق عمل و همچنین عادت نکردن چشم پزشک به رنگ خون رنگ لباس اتاق عمل زنانه بیمار متفاوت بوده و نسبت به رنگ خون حساس و متغیر طراحی می‌شود به صورتی که رنگ خون در لباس به دقت و با چشم دیده شود.

همچنین علاوه بر رنگ لباس راحتی لباس برای بیمار اهمیت دارد زمانی  وارد اتاق عمل می‌شود لباس برای وی راحت و مناسب باشد.

لباسی  که برای  اتاق عمل  طراحی شده است به صورت لباس جلو بسته می باشد که از پشت بسته می شود و بیمار را به راحتی می‌تواند آن را بپوشد و پوشیدن لباس توسط پرستاران و یا همراه بیمار انجام می‌شود و زمانی که بیمار وارد اتاق عمل می‌شود که به قسمت‌های مختلفی از بدن بیمار که تحت جراحی قرار می‌گیرد دسترسی  راحت انجام شود از لباس های راحت باشد استفاده می کنند. گان جراحی بیمار نیز به صورت طراحی می‌شود که خون به آن نفوذ نکرده و علاوه بر اینکه خون به آن نفوذ نکرده به راحتی هوا در بدن گردش کند و متفاوت نسبت به سایر لباس‌ها استفاده می‌گردد.

یکی دیگر از عوامل مهمی که در لباس اتاق عمل زنانه بیمار باید به آن اهمیت داد پوشیده بودن سایر قسمت‌هایی از بدن بیمار می باشد که دوست ندارد تحت هیچ شرایطی دیگران آنها را ببیند یعنی علاوه بر اینکه به راحتی می‌توان به قسمت‌های مختلفی از بدن بیمار دسترسی داشت این لباس باعث پوشیده بودن کل اعضای بدن یک بیمارمی باشد و بیمار به راحتی قسمت های حریم خصوصی خود که دوست ندارد کسی آن را ببیند  نیز می پوشاند.

عوامل موثر قیمت های اتاق عمل زنانه؟

خرید لباس بیمار

عوامل متعدد و گوناگونی بر قیمت لباس بیمار و لباس اتاق عمل زنانه بیمار  تاثیرگذار می‌باشد.  یکی از عوامل متعددی تاثیر گذار بر قیمت لباس اتاق عمل جراحی بیمار می باشد جنس آن است. عموما جنس لباس های بیمارستانی  از پنبه می باشد زیرا برای  استریل کردن چند باره لباس بیمارستانی مقاوت بسیار خوبی دارد. پنبه  با استریل چند باره و شستشوی  متعدد و گوناگون از بین نمی‌رود.

بیشتر لباس‌ها و لباس اتاق عمل زنانه بیمار به دلیل عفونی بودند و …. بیشتر از لباسهای یکبار مصرف می باشد و نوع ماده مصرفی در آن تأثیر بسیار زیادی بر روی قیمت لباس اتاق عمل دارد.

مورد دیگری که برای لباس قیمت لباس اتاق عمل زنانه بیمار تاثیر می‌گذارد شرکت تولیدکننده آن نوع لباس و کیفیت تولید آن می باشد.

همچنین عوامل از جمله مراحل   تهیه تولید و فروش آن در قیمت لباس متفاوت و گوناگون جلوه می دهد اما با توجه به توصیه‌های بسیار زیادی که شده لباس اتاق عمل زنانه بیمار را با قیمت‌های بسیار پایین و کیفیت بسیار بالا در اختیار دیگران قرار می‌دهند.

لباس استفاده بسیار زیادی دارد و افراد بسیار زیادی همه روزه باید در طول روز از آن استفاده کنند و باعث می‌شود اگر قیمت آن بسیار بالا باشد بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نتواند لباس مناسبی برای اتاق عمل خود تهیه کنند و در نتیجه دچار خسران و خسارت‌ها و پیامدهای جدی و بسیار زیادی می شوند،
بنابراین تولیدکنندگان لباس نیز مواردی از جمله جنس و حتی مواد به کار رفته در آن  و …. را به حدی استفاده می‌کنند که کیفیت لباس کاهش پیدا نکرده و همچنین لباس یکبارمصرف سالم و با کیفیتی در اختیار بیماران قرار گیرد. اما اگر جنس لباس پنبه  باشد با توجه به درصد پنبه‌ای به کار رفته در آن قیمت آن نیز متفاوت می‌باشد و لباسهایی که برای لباس اتاق عمل زنانه بیمار  استفاده می شود باید وزن ۳۷ گرم باشند تا برای بیمار سنگین نبوده و بیمار به راحتی بتواند با ان ها راحت بوده و به راحتی تنفس کند.

 

برای سفارش و خرید انواع لباس بیمار زنانه از طریق شماره های سایت با کارشناسان در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا